Välkommen som ny medlem!
Bostadsrättstillägg. Du som medlem behöver teckna en egen bostadstilläggsförsäkring. Föreningen står inte för den kostnaden.
Skötselpärm. Som ny bostadsrättsinnehavare ska du ha fått överta en skötselpärm från tidigare ägare. I den finns mycket viktig information om hur du på bästa sätt sköter din bostadsrätt.
Namnskyltar. I samband med ett ägarbyte ber vi nya medlemmar att maila styrelsen önskemål om text på infotavlorna i trapphusen, brevlådan och vid dörren.
Fastum är vår ekonomiska förvaltare, som även skickar avierna med din månadsavgift. På fastumdirekt.se kan du registrera ett konto och anmäla e-post.
Telefon 018-56 32 40
Aimo Park hanterar parkeringar i vårt garage. Som boende har du förtur och externa hyresgäster och 1 månads uppsägningstid.
Telefon 0771-96 90 00, Mail kundservice@aimopark.se
Upplands Boservice sköter vår fastighetsförvaltning och dit kan du ringa om du har fastighetsrelaterade problem. Vissa problem kan bara beställas av styrelsen.
Telefon 018-187400.
Certego hanterar våra nycklar. De sköter även utlämning av nycklar vid byte av lgh. Behöver du hjälp med nycklar kontakta Certego dygnet runt.
Telefon 018-569000/020-240000
Trygg Hansa försäkrar vår fastighet. Trygg-Hansa har även avtal med Nomor för bl.a. skadedjurssanering utan självrisk. Om man har problem med skadedjur kan man som medlem kontakta Nomor direkt på nomor.se
Telefon 0771-111 110
KONE servar vår hiss. En medlem kan själv anmäla fel på en hiss.
Telefon 077-150 00 00
Vidare hittar du information kring årsredovisningen, trivselregler, hyra av garageplats och hur du får kontakt med styrelsen här på hemsidan. Är det någon information du saknar, kontakta styrelsen.
(Uppdaterad 2024-08-16)